Alla inlägg under oktober 2013

Av Amanda och Izabelle - 31 oktober 2013 18:51

Hej! Idag ska jag och izabelle gå ut och säga bus eller godis. Här är en bild på mig

Av Amanda och Izabelle - 31 oktober 2013 18:30

Vad är det för likhet på ett moln och en fågel?


Svar: Båda kan flyga

Av Amanda och Izabelle - 30 oktober 2013 12:07

Mina favvo smiles:

1:   

2:   

3:   

4:   


   /Amanda

Av Amanda och Izabelle - 30 oktober 2013 10:17

Här finns lite exempel på andra bloggar som ni oxå kan gå in och kolla till:


Mixedmixed.bloggplatsen.se

BFF-sisters.bloggplatsen.se

Av Amanda och Izabelle - 30 oktober 2013 09:43

Hej!

Vissa gillar juv Selena Gomez och då kanske ni vet att hon har en ny låt! Vi har lagt upp hennes ny låt här på bloggen!!!!!!!!!!! Den ligger under länkar på vänster sida om ni bläddrar ner en bit  


Och om du vill så kan vi lägga upp just din Idols låtar för det är bara att skriva i kommentarerna!!!



Ha det såååååå bra!!!!

Av Amanda och Izabelle - 30 oktober 2013 09:27

Hej!
Ni kan ställa frågor till mig som jag kommer svara på videofamy!
På videofamy heter jag izabelle marmfors och på instagram heter jag izabellefarin! så skriv frågor i komentarerna eller på instagram och så kan ni ställa frågor på kik jag heter izabellemarmfors. såskriv gärna frågor!
//izabelle

Av Amanda och Izabelle - 29 oktober 2013 20:09

Hej! Vi vill väldigt gärna veta vad ni brukar göra på dagarana så ni får gärna skicka in vad ni gör och kom oxå med förslag på vad vi kan skriva om här på bloggen   



Ni kan skriva era förslag/vad ni gör på dagarna i kommentarerna eller på ställ en fråga till mig

Det skulle vara väldigt roligt ifall ni gorde det   



Men ha det så bra!!!

Av Amanda och Izabelle - 29 oktober 2013 19:36

Nu är tyvärr fråge stunden slut och tack för alla era frågor!




Ha det så bra!!

-Här kan du söka-

-Om oss-


Hej alla där ute! Vi är två tjejer som har en blogg tillsammans. Här skriver vi om vad vi gör och vårt liv.
Hoppas ni gillar det!

Amanda:

Jag går i dans och gillar skolan. Jag har en lillasyster, två katter, en hamster och massor av fiskar. Jag har ingen Idol men jag gillar att lyssna på Ariana grande och Beyoce. Min bästis är såklart Izabelle! I skolan hänger jag med en JÄTTE snäll tjej som heter Sofie (Hon är värkligen jätte snäll) Tyvärr går vi inte jag och Izabelle i samma klass.

Izabelle:

Går i sång och gillar att hänga med kompisar. Min Idol är Yohio! Jag har en lillebror, två lillasystrar, två halv storebröder, tre katter och två kaniner. I skolan hänger jag med min bästis Madde (Amanda är min BFF och Madde min BF) Hejdå!

-Ställ en fråga till oss-

25 besvarade frågor

-Rösta här-

Vem är bäst?
 Yohio
 Nicki Minaj
 Justin Bierber
 Ariana Grande
 Vet inte vilken någon av dom är?

-Länkar-

-Om våran blogg-

Hej! Våran blogg handlar om vårt liv vad vi gör och mycket mer

 

Hoppas du gillar det!!

-Kalendern-

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

-Besöksstatistik-

-Tidigare år-

-Senaste inläggen-

-Kategorier-

-Arkiv-

-RSS-

Cool Butterfly

-Gästbok-


Ovido - Quiz & Flashcards