Alla inlägg under mars 2014

Av Amanda och Izabelle - 17 mars 2014 18:17

Hej Amanda här!


Nu har juv melodifestivalen varit och jag tänkte visa er min favoriter från årets melodifestival. 

Här är låtarna:







Den här låten som är under mig gillade jag ändå ganska mycket!


Av Amanda och Izabelle - 17 mars 2014 17:57

Tjenare Amanda här igen!


Har märkt att man kan lägga in spotify i sina inlägg. Vad tycker ni jag ska ha för låt? Jag orkar tyvärr inte hålla på med någon röstnings grej, men ni får gärna kommentera vad ni tycker jag ska ha för låt! Har precis fått reda på hur man lägger upp ett videoklipp!! Så här är det mandisgodis.bloggplatsen.se´s första video klipp!! Gilla det här inlägget om ni tycket att jag ska lägga ut fler video klipp.  Hoppas ni gillar videon!! Hejdå!


på  
 

Av Amanda och Izabelle - 17 mars 2014 17:53

Hej Amanda här!


Jag har laddat upp videon men jag fattar inte hur man lägger ut den på bloggen! När jag klickar på den står det att jag ska skriva en beskriving och sen när jag skrivit en beskrivning så klickar jag på spara knappen som finns i längst ner i högra hörnet. Men sen när den har sparats så går jag in på min blogg och då är den inte här!!! Någon som vet hur man gör??? Om ni vet hur man gör så får ni värkligen kommentera in hur ni gorde. 



hejdå!

Av Amanda och Izabelle - 16 mars 2014 19:09

Hej Amanda här!


Om två veckor ska jag, min lillasyster och min mammas släkt åka skidor! Vi ska till Åre i år. Jag har alldrig varit i åre någon gång men jag har hört att det finns jätte många backar. Jag är väldigt säker på att det kommer att bli kul! Jag har faktiskt bara varit och åkt skidor tre gånger innan så jag är inte så bra. Jag har precis börjat åka med stavar.

Jag ska försöka blogga så mycket som möjligt under resan. Ni får gärna kommentera vart ni har varit och åkt skidor! =) Jag har varit i Säfsen två gånger och en gång har jag varit i Funnäsdalen (Vet inte hur man stavar det).



Håller på och gör om lite på bloggen, hoppas ni gillar det!!   


Hejdå!  

Av Amanda och Izabelle - 13 mars 2014 19:45

Det blir tyvärr ingen video för det gick typ inte att ladda upp. Men jag ska försöka lite till om en stund men ni behöver inte sitta och vänta på att jag ska lägga upp en video. 

Av Amanda och Izabelle - 13 mars 2014 15:37

Hej Amanda här!


Idag är det Torsdag och jag var i skolan. Kommer lägga upp en video när jag svarar på frågorna. Idag i skolan så hade vi slöjd och jag har syslöjd just nu. Vi håller på och gör sjösäckar och min kommer att vara vit och rosa.

Av Amanda och Izabelle - 12 mars 2014 14:39

Hej! Amanda här!


Tänkte ha fråge stund här på bloggen. Ni får ställa frågor och sen så svarar jag med en video!! Ni kommer kunna ställa frågor i 25 minuter och sen så lägger jag ut en video där jag svarar på alla frågor. Så det är bara att fråga på. Ni kan skriva era frågor i kommentarerna eller ställ en fråga till oss.

-Här kan du söka-

-Om oss-


Hej alla där ute! Vi är två tjejer som har en blogg tillsammans. Här skriver vi om vad vi gör och vårt liv.
Hoppas ni gillar det!

Amanda:

Jag går i dans och gillar skolan. Jag har en lillasyster, två katter, en hamster och massor av fiskar. Jag har ingen Idol men jag gillar att lyssna på Ariana grande och Beyoce. Min bästis är såklart Izabelle! I skolan hänger jag med en JÄTTE snäll tjej som heter Sofie (Hon är värkligen jätte snäll) Tyvärr går vi inte jag och Izabelle i samma klass.

Izabelle:

Går i sång och gillar att hänga med kompisar. Min Idol är Yohio! Jag har en lillebror, två lillasystrar, två halv storebröder, tre katter och två kaniner. I skolan hänger jag med min bästis Madde (Amanda är min BFF och Madde min BF) Hejdå!

-Ställ en fråga till oss-

25 besvarade frågor

-Rösta här-

Vem är bäst?
 Yohio
 Nicki Minaj
 Justin Bierber
 Ariana Grande
 Vet inte vilken någon av dom är?

-Länkar-

-Om våran blogg-

Hej! Våran blogg handlar om vårt liv vad vi gör och mycket mer

 

Hoppas du gillar det!!

-Kalendern-

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

-Besöksstatistik-

-Tidigare år-

-Senaste inläggen-

-Kategorier-

-Arkiv-

-RSS-

Cool Butterfly

-Gästbok-


Ovido - Quiz & Flashcards