Alla inlägg under februari 2014

Av Amanda och Izabelle - 27 februari 2014 15:20

1: Jag har bara en lillasyster


2: Mina föräldrar är skilda


3: Hos min mamma har vi två katter


4:  Jag fyller år den 5 april

 

5: Mitt favvo djur är häst och katt

 

6: När jag blir stor vill jag jobba på zoo

 

7: Min favvo artister heter Anton Ewald, Beyoce och Rihannah

 

8: Mitt favvo band heter The Foo och 1D

 

9: Det läskigaste djuren jag vet är nog....jag vet inte riktigt? Jag gillar det flästa djuren men om t.ex en spindel sitter på mig så blir jag rädd, men om den bara står på marken så är jag inte rädd. Så man kan väll säga att jag gillar inte småkryp om dom sitter på mig.

 

10: Jag är inte kär!

 

11:  Jag älskar värklige semlor!!! 

 

12: Jag gillar sy-slöjd lika mycket som trä-slöjd

 

13: Jag är inte så bra på att sminka mig! Kanske är för att jag nästan aldrig gör det.

 

14: Mitt favvo ämne i skolan är nog svenska och matte

 

15: Jag skulle gärna vilja ha en tiger eller lejon som husdjur. Fast bara om den är tam, för man vill juv inte att den ska försöka bita sönder mig. 

 

16: Jag har varit ihop med nästan alla killar i klassen. Och dom är typ 16 styckna.

 

17: Det värsta jag vet är djurplågeri!!

 

18: Mitt favvo land är nog Spanien.

 

19: Det tråkigaste ämnet i skolan är engelska.

 

20: Jag är ganska dålig på att komma ihåg saker

 

 

  Hejdå! Hoppas ni tycker det var kul att jag skrev en sånhär!

 

  

/Amanda

Av Amanda och Izabelle - 27 februari 2014 15:17

Tjenare Amanda här!!


På lördag är det andra skansken. Förra lördagen så var Anton Ewald med i mello och jag häjar värkligen på honom!! Ska nog rösta på honom när det är final! Men jag häjar också på Alcazar c: Ville bara säga det Hejdå!! MVH Amanda

Av Amanda och Izabelle - 13 februari 2014 19:41

Hejsan Amanda här! 

den 10 februari var jag och klippte mig. Jag blev väldigt nöjd! Jag klippte topparna och lite kortare där fram. kan tyvärr inte lägga upp någon bild just nu. Imorgon är det melodifestivalen.
 
Dessa kommer var med i deltävling tre:
 
Artist:                                               Låt:                                     Detta tror jag om låten:
 
State of Drama                          All We Are                          Det var inte så jätte bra förra året      
 
 dr. alban & Jessica Folcker       Around the World             Har inte hört dem innan
 
Shirley Clamp                             Burning Alive                        Hon brukar vara bra
 
Ace Wilder                                 Busy Doin’ Nothin’           Känns lite som något fånigt
 
 Outtrigger                                  Echo                    Är det en kille eller tjej? eller det kanske är ett band?
 
CajsaStina Åkerström                En enkel sång           Känns som nån slags balad? Värkar inte så bra :(
 
EKO                                           Red                         Varför heter låten red?
 
Oscar Zia                                Yes We Can        Jag är ganska säker på att den här låten kommer var bra!!
 
Det var dom som ska vara med i del tävling tre! I del tävling fyra så ska Alcazar vara med! Dom har juv vunnit en gång och jag hoppas och tror att det kommer vara bra det här året också!!! Men om ni inte visste det så går jag i dans med två andra tjejer som också har en blogg. Den bloggen heter mixedmixed.bloggplatsen.se men det har slutat blogga. Men vi går iallafall i dans. Dansen kallas Street-dans och den är lite, vad ska man kalla det? ....man..gungar med kroppen i den    Okej det var ganska konstigt sätt att förklara det på men det är faktiskt ganska svårt!!
 
 
 
 
Men vi går i den dansen och de låtarna vi dansar till heter:
 
Bad Boys med Zara Larsson Och den andra heter One, two step med Rihanna, Ledy gaga eller Beyoce jag kommer inte ihåg. Jag tror ni hittar den!
 
 
hejdå!
  
Av Amanda och Izabelle - 8 februari 2014 16:22

Hej Amanda här igen!

Fick precis reda på att izabelle inte kan komma till mig idag och därför så kommer vi tyvärr inte lägga ut någon vido 

:(

Av Amanda och Izabelle - 8 februari 2014 16:08

Hejsan Amanda här!

Idag är det den 8 februari och då ska Izabelle sova över hos mig. Vi ska kolla på melodifestivalen och äta godis! Det kommer bli jätte kul!!! Izabelle häjar på Yohio, men han är inte med i denna deltävlingen. Och jag häjar på Anton Ewald, men han är inte häller med denna deltävling.  Just nu (16.14) så har inte Izabelle kommit för hon är och klipper sig hos en frisör så jag mamma och min lillasyster bakar. Vi bakar chocklad muffins! Dom är i ugnen just nu så vi vet inte hur de kommer smaka. Men jag är ganska säker på att dom kommer smaka gott!! 


Vi har inte bloggat på ett tag och jag har juv lagt ut att vi förmodligen kommer börja blogga i April. Men jag kände för att blogga lite nu. Men jag hade tänkt att när izabelle kommer så ska vi spela in en vido och lägga ut på bloggen!! 

 



Hejdå!

Av Amanda och Izabelle - 3 februari 2014 21:08

Hej!

Vi har inte bloggat så mycket på siståne. Men det är för att vi har typ slutat    

Men ni behöver värkligen inte sitta där hemma eller vart ni nu är och gråta! För om ett littet tag så kommer vi tillbaks! Och då kommer vi blogga stort. Jag tror att iallafall att jag kommer börja blogga igen vid April. Så vid April kan ni börja kolla om vi lagt upp något. Hejdå! och jag hoppas vi ses i April!!



MVH AMANDA

-Här kan du söka-

-Om oss-


Hej alla där ute! Vi är två tjejer som har en blogg tillsammans. Här skriver vi om vad vi gör och vårt liv.
Hoppas ni gillar det!

Amanda:

Jag går i dans och gillar skolan. Jag har en lillasyster, två katter, en hamster och massor av fiskar. Jag har ingen Idol men jag gillar att lyssna på Ariana grande och Beyoce. Min bästis är såklart Izabelle! I skolan hänger jag med en JÄTTE snäll tjej som heter Sofie (Hon är värkligen jätte snäll) Tyvärr går vi inte jag och Izabelle i samma klass.

Izabelle:

Går i sång och gillar att hänga med kompisar. Min Idol är Yohio! Jag har en lillebror, två lillasystrar, två halv storebröder, tre katter och två kaniner. I skolan hänger jag med min bästis Madde (Amanda är min BFF och Madde min BF) Hejdå!

-Ställ en fråga till oss-

25 besvarade frågor

-Rösta här-

Vem är bäst?
 Yohio
 Nicki Minaj
 Justin Bierber
 Ariana Grande
 Vet inte vilken någon av dom är?

-Länkar-

-Om våran blogg-

Hej! Våran blogg handlar om vårt liv vad vi gör och mycket mer

 

Hoppas du gillar det!!

-Kalendern-

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

-Besöksstatistik-

-Tidigare år-

-Senaste inläggen-

-Kategorier-

-Arkiv-

-RSS-

Cool Butterfly

-Gästbok-


Ovido - Quiz & Flashcards